Alamak, terlebih sudah!

Sunday, March 28, 2010

BLOG bukan GOBLOK

1 Malaysia..1 group.. 1 blog..1 awek pon cukup ye rakan2..
blog ini khas untuk extender yg sial..bukan sial biasa..tapi "hensem siall"..

aku ni salah sorang yang akan menghasilkan karya2 bernas dalam blog ni..
salah seorang dari power rangers yg extend..
aku power rangers putih..

untuk entri 1st ini aku tak dapat lagi imaginasi yang bernas untuk dinukil kan..
cuma ada sepatah dua kata yang ingin aku sampaikan kepada rakan2 semua..
"extend tu extend jugak..dota ngn pes kene power"..

da malam..
aku mau tdo..
gud nyte rakan2

hasil nukilan
-power rangers putih-

2 comments:

azhan said...

joe..mu xyah jd power rangers putih la wes..betis hite legam..kae ore oyak mu bala pulok..ahha

md.norq said...

hahaha.. mu pon supo tulo jah jihey..
duo2 ore paka tinted.. hehe..

Related Posts with Thumbnails