Alamak, terlebih sudah!

Tuesday, May 4, 2010

Masa depan yang tidak dijangka

Korang duk baca blog kitorang tak pernah terpikir ke untuk tanya masa depan dak2 ekstensial. Contoh nye pada umur berapa kitorang rancang untuk kahwin.

Dari hari ke hari duk dengar member2 kawin, yang pompuan mahupun yang lelaki, yang jantan serta yang betina. Maka terdetik dalam hati aku, bila agaknya member2 ekstensial nak kahwin.

Lalu aku jalankan satu survey, bertajuk "Umur Brapo Mum Nok Nikoh".
Agak2 apakah jawapan diorang........

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Yorke: 30 kot, 30 lebih la....
Ketong: 27... 27-28 gitu la....mm..28 laa..
Kema: skang dah 24, 27 aku rasa
Jijo: aku kalu bulih awl nak awl.... dalam 24-25
Azim: 25...gersang... bakpo? nok wat skali ko?

7 comments:

Arif Dzulkifli said...

mum pulok bilo?

ket0ng-Ad-Apiz said...

aa..wt demo..?xgtau pn..

GEDO said...

@ketong&yorke
kawe xbuat perancangan lagi dalam maso terdekat ni... kawin bilo2 bulih... nikoh tu berat sket.... tapi xtau la tuh.... oghe putih kato neither you nor me knows wat future holds

Lenny Sue said...

saya pulak kalo awl pon nak awl gak nikah...boley tak cyg??

Jijo said...

haha..mesti la sayangku..huhu

md.norq said...

ble korg nk dpt kije neyh..
hahahaha...

ket0ng-Ad-Apiz said...

itu mugkin akn dupdate nor..no worries..haha..stat from intrview stage..

Related Posts with Thumbnails