Alamak, terlebih sudah!

Friday, May 14, 2010

Menghitung Hari

Sedar tak sedar, pejam celik pejam celik, makan tido, masturbate sket, dah pun habis satu sem. Dah pun masuk study week yakni minggu belajar.

maka budak2 ekstensial ni ada lah yang mula belajar. ada di sini tidak bermaksud ramai. maklumlah tau2 je la kitorang ni, kalo rajin belajar takkan eksten.

arakian bila nak abis sisa2 hidup kat UTP ni, ada yang sibuk belajar, ada yang dengan DOTA je 24jam, ada yang da dapat interview. tiba2 rasa sayu pulak nak tinggalkan UTP.

masuk sem ni dah 5tahun setengah kat bumi perak ni. terlalu banyak masa remaja dihabiskan kat sini. terlalu banyak pengalaman, kisah suka, duka. haih tiba2 rasa macam jiwang lak menulis macam ni. syaiton betul.

bila kitorang mula masuk sini dulu, kitorang duk kat v5 old. masa tu masjid baru xsiap lagi, masih xde court futsal kat v5. rektor masa tu nama apa ntah dah lupa, nama macam indon sket. pintu utama pun still guna pintu 8.

skang bila nak kuar ni, utp da ada masjid yang megah, gelanggang futsal untuk kita merosakkan tapak kasut, rektor pun da tukar baru. pakgad semakin mengganas. internet semakin slow. mirc da kurang pengguna. banyak benda yang berubah.

tapi itu semua tidak penting. yang penting mungkinkah ahli2 ekstensial akan tetap sama bila da keluar. ada yang nak jadi engineer, ada yang cakap nak bukak bisnes, ada yang dah mula merancang kehidupan, senang cerita macam-macam ada.

yang dirancang mungkin tetap dilaksanakan tapi hanya tuhan yang tahu kesudahan. bila dah nak habis ni rasa gembira bila dapat luangkan masa bersama rakan-rakan. rasa lebih bermakna. tapi ada terselit rasa takut kalau2 tersangkut lagi.

apa2 pun ahli2 ekstensial nak berterima kasih kat rakan2 lain yang menjadikan hidup kami lebih bermakna di saat kami eksten, ahli2 kembara, rahman, dkny, tom, aini, cha budak2 umah kitorang dan jiran sebelah, ketek, black, pero, budak july05, kucah, bali, mamat, golden nugget, butat dan rakan2 lain, madnor, yeng, tajul yang selalu singgah bilik, serta semua yang banyak memberi sokongan dan harapan haha. nak senaraikan semua ramai sangat.

terima kasih tidak terhingga kerana diri kalian begitu berharga.

5 comments:

md.norq said...

waa... namo ak ado dlm ekstensial..
bangga siott... hahaha.. btw rektor time mula2 msk utp dlu Dr Rusti Saruwono.. if not mistaken la..

Batman said...

sedey molek baco...

arima said...

name ku x de!!!! :(

dekni said...

awww , terharu :'))
next sem korg dah takde. semua org da xde.. sedih balek :'((

GEDO said...

betul doh tu nor.....

yeng jange dk wat sdey gak....

as stated mira, too many to be mentioned, we r sorry...

dekni jgn sedey2 hahahha

Related Posts with Thumbnails