Alamak, terlebih sudah!

Sunday, April 11, 2010

CINTA ITU BUTA (II)

Nur Liana. kisah seorang gadis lawa yang pernah aku paparkan dalam entri aku sebelum ini. lawakan? aku tau, bayangan wajahnya juga kini telah menjadi igauan korang semua, menjadi dambaan setiap insan yang menatapnya.

namun kisah aku dan dia tidak lama. biarlah kisah itu sekadar menjadi kenangan buat kami. kerana aku kini sudah tawar hati padanya. kenapa? ye, selain hobinya yang suka kentut dan mengorek hidung di tempat awam, sebab yang lain aku rasa korang sendiri pun tahu sebabnya.

namun bak kata pepatah, kumbang bukan seekor, bunga bukan sekuntum. dan ya, hati aku juga telah berubah dengan begitu cepat. dalam beberapa hari sahaja aku telah menjumpai pujaan hati yang baru, pengganti si dia yang tidak beradab itu. bukan satu, bukan dua, tapi tiga. dan mungkin kali ini, antara mereka, aku akan menemui cinta sejati aku.

tapi sekali lagi aku dalam dilema. siapa yang perlu aku usha terlebih dahulu? adakah..

a) Adini
b) Miasarah
c) Humaira

tolonglah aku wahai teman-teman yang setia. jangan risau. mereka cantik. serius, tidak tipu!

6 comments:

einahnutayiffus said...

humaira sgt padan ngn yorke..cyes..cm isi dan kuku..hahaha..

dkny said...

nampaknya awak sangat padan dgn humaira . hanya humaira dan humaira semata2 :D

Arif Dzulkifli said...

macam mane kamu semua tahu taste aku ni??..hahaha

md.norq said...

humaira tu comey skali yoke.. comey sngoti tobak ek pon.. x nipu sket pon..amik laluh.. hahaha..

Batman said...

milih..nk come2..haha

Arif Dzulkifli said...

ilek2..cite ni ade sambungan lagi ni..hahaha

Related Posts with Thumbnails