Alamak, terlebih sudah!

Thursday, April 8, 2010

HENSEM vs KACHAK

Haih, sape la yang rajin sangat buat poll sape lebih kacak tu. Penting sangat ke kachak dan hensem tu? Sampai budak2 rumah aku dah saling berbunuhan nak rebutkan gelaran yang tak seberapa sangat. Yang si pembuat taknak lak masuk bertanding skali. Ke hang takut kalah ngan kitorang.....


Takde maknanya kachak ke hensem ke, sume tu akan laput di telan zaman. Kalo xcaya tengok kema, dah berumur gigi makin takde, rambut makin botak, perut makin besar. Mana kema yang kachak, hensem serba cantik dulu.......


Perlu dimaklumkan di sini ye, yang punyai ramai awek itu tidak semestinya kacak. Sekali tengok bole la kita kategorikan sebagai kacak. Tapi bila da 2 3 kali tengok, da macam kawah nun jauh di bulan dah muka tu. Penuh dengan lekuk2 yang tidak diingini. Tu belum tengok time hari "pembedahan" separa professional lagi. Loya tekak kalo nak ingat balik......


Gelap tidak bermaksud tidak hensem. Kurang cerah bukan bererti tiada kekachakan dalam diri anda. Kalo dah muka macam pelakon korea ok la, cuma warna kulit sedikit berbeza. Menatang apa aku tulis xtau......


Sebelum melarat dek penyakit takleh tido sebelum subuh, aku akhiri entri ini dengan serangkap pantun.


Anak keli anak keloh,
Anak keloh anak keli,
Tok payoh la kito duk baloh,
Samo2 comey mari pakat seri.

Catatan di atas tiada kena mengena dengan mana2 individu, sama ada masih hidup, telah meninggal dunia atau sedang meninggal dunia.

4 comments:

Arif Dzulkifli said...

haha..kacak itu subjektif..nway set mum baloh nah ko dok badi smart?..sungguh nau!..hahaha

Lenny Sue said...

Hahaa...lawak2~~bab kema tu pling best..bab pelakon korea tu aku tau sape~~~biar la die kate x de kaitan pon,aku nak kait kn jugak..haha~~mane aorg len,rjin2 la update belog...haish...

GEDO said...

sape lak pelakon korea tu eni????

@yorke
haha aku ngn rumate aku badi pgg pisau doh yorke

Jijo said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts with Thumbnails