Alamak, terlebih sudah!

Sunday, April 4, 2010

CINTA ITU BUTA

"AKU JATUH CINTA!"

ok, sila berhenti gelak. aku tau korang gelak dengan statement di atas. aku tau muka aku terlalu plastik untuk berbicara pasal cinta.

ni 3rd time aku jatuh cinta. aku pernah jatuh cinta sebanyak 2 kali sebelum ini tapi kedua-duanya tidak kesampaian. proposal aku direject mentah-mentah oleh mereka sebab kata mereka aku ni tidak mempunyai unsur romantik. aku hanya sesuai untuk dijadikan kawan sahaja.

sejak dari itu, aku bertekad untuk tidak mahu lagi mendekati mana-mana wanita kerana kejadian lampau itu telah membuatkan aku fobia untuk mencuba. tapi setelah bertahun lamanya aku bertahan, akhirnya aku kalah juga.

beberapa bulan lalu, aku telah berkenalan dengan seorang gadis dengan bantuan daripada seorang sahabat aku. tanpa disangka-sangka, gadis itu telah berjaya merobek ego yang telah aku bina selama beberapa tahun ini.

dia bukanlah seorang gadis yang seksi. dia bukanlah seorang gadis yang kaya. dia juga bukanlah secantik bidadari seperti teman wanita milik kamu-kamu semua. tapi aku tidak tahu kenapa aku boleh terpikat padanya.

NUR LIANA. ya, itulah namanya.

cantikkah dia? sesuaikah dia untuk aku? kamu nilailah sendiri.

6 comments:

ct haja said...

sesuai memang sesuai ngn ko. cantik pun cantik.

Arif Dzulkifli said...

cntik kn? cntik kn?

Sir AaCheM said...

coppppp!!! aku tak kenal nur liana mn

md.norq said...

yorke.. comey gilo babi...
babi pon x comey gitu.. haha..

Arif Dzulkifli said...

hahaha..bekkok napok!

einahnutayiffus said...

yorke..hunny xmo t'tpu lgi..haha..but..mmg bak pinang d belah dadu..haha..

Related Posts with Thumbnails