Alamak, terlebih sudah!

Thursday, April 15, 2010

Cintan Cintun

salam..

esk nak g manjat gunung liang..
last aku naik gunung mase xpdc V2 dl..
lame gak la..
kompem pancit la nnt ni...

tak tau nak tulis ape gak ni..
tapi jari jemari semakin hari semakin gagah nak menekan papan kekunci..
tambahan pula rindu yg teramat sangat kat sayang saye Eni Sudarni..
biase la hidup ngn cinta ni mmg wujud sekali..

Vector Hugo ade berkata
"Life is the flower for which love is the honey"

Leo Buscaglia juga berkata
"Love is life. And if you miss love, you miss life"

adehh..
entri cinta2 ni la buat aku jd lagi rindu kat Eni Sudarni..
makin hari makin rindu..
sayang plak bertambah tambah..
doakan kami sentiasa bahagia sampai akhir hayat..
aminn..

CINTAI LAH PADA YANG ESA



notakaki : kepada rakan2 se-blog..jgn marah aku buat entri jiwang2..I love u all to0..

4 comments:

Lenny Sue said...

Miss u to0 darling...

sorry to all, aku x suruh die wat entry msukkn name aku tau..haha...

Jijo said...

miss u so0o0o0o much..

Kak Amy said...

salam perkenalan...im just following ur blog...jemput pula ke teratak amy ye...

Faiz Rev said...

jiwang teruk jijo...meremang bulu roma n ketiak ak bace entry ni

Related Posts with Thumbnails