Alamak, terlebih sudah!

Monday, April 12, 2010

REALITI ATAU KONSPIRASI?

Nur Liana. kisah seorang gadis lawa yang pernah aku paparkan dalam entri aku sebelum ini. lawakan? aku tau, bayangan wajahnya juga kini telah menjadi igauan korang semua, menjadi dambaan setiap insan yang menatapnya.

eh, silap. tu intro untuk entri CINTA ITU BUTA (II) aku hari tu.

ya, nur liana. baru seminggu lebih aku menyiarkan entri pasal beliau kat sini. dan hari ini, sewaktu aku sedang kebosanan melayari web-web pendidikan dan ilmiah, tiba-tiba email aku berbunyi, "you've got one new email". ok, yang ada bunyi tu tak payah percaya.

aku pun bukak la email aku tu. ya, ada satu friend request nak jadi member aku kat facebook. korang tau sape?


hah! amik ko. NUR LIYANA! tinggal terlebih huruf "Y" je.

tapi sape nur liyana ni? adakah 'seorang gadis yang lawa' seperti yang aku tunjuk dalam entri hari tu? dalam profile picture beliau dekat email aku tu hanya menunjukkan gambar yang bertulis FRIENDS FOREVER. tiba-tiba dada ku berdebar.

sape nak kenakan aku ni? sial je kan budak-budak ni. ke NUR LIANA aku tu yang betul-betul add aku ni? haa, sudah. namun dalam ke'blurr'an itu, aku tetap gagahkan hati. aku klik approve.


tanpa membuang masa, aku terus ke profile beliau. aku usha info pasal dia.

mutual friends: TIADA
umur: TIADA
tempat belajar: TIADA


haa. sudah!

ok, next step. tengok gambar. mintak-mintak la jangan kuar gambar yang bukan-bukan, gambar yang aku tunjuk hari tu ke. kalu kuar gambar yang tu, kompem aku tak nak maen facebook lagi dah! ok, kuatkan semangat.

View Photos of Nur (48). klik!

dup dap dup dap dup dap.


....... loading .......



fuhhh! lega hati aku. seb baek tak keluar gambar yang tu, kuar gambar orang. LAWA pulak tu!

5 comments:

einahnutayiffus said...

haha..cuak yorke..amik..wt dajal lgi kt owg laen..haha..nseb baek awek cun..klu x..auuww..del trus uhh fb tuu..haha..

p/s : at 1st td..cuak gk hunny nk scroll bwh..muhaha..xp

arima said...

suke aku bc post ko nih..hahha

Azwani Adnan said...

yorke, everytime ad link kat post ko ak x akn sekali2 bkk! never ever selagi xde org approve ckp yg link tu ok! haha...anyway, nice post! krg sume besh!

Arif Dzulkifli said...

haha..ilek ar der..bkak ar,baru suprise..hidup ni kte kne slalu bsiap sdia dgn sbrang kmgkinan..haha

Anonymous said...

hihi...sonok2!

Related Posts with Thumbnails